مراحل تعمیرات و نظافت نمای ساختمان

مراحل تعمیرات و نظافت نمای ساختمان

خدمات نظافت نمای ساختمان

شرکت ما طیف وسیعی از خدمات نظافت را ارائه می دهد که مهمترین آنها خدمات نظافت نما و پنجره است. ساختمان نما تأثیر زیادی در مشتریان شما دارد. نمای ساختمان تحت تأثیر عوامل طبیعی مانند باران ، گرد و غبار و هوای آلوده قرار دارد. بنابراین ، ما خدمات Mister Spider را برای حفظ تمیزی نماها توصیه می کنیم. تمیز کردن و نگهداری منظم نماها برای محافظت از ساختمانها ، افزایش عمر آنها و همچنین حفظ ارزش مادی آنها مهم است.

خدمات تمیز کردن پنجره ما انواع ساختمان ها از سالن های نمایشگاه ، دفاتر ، ساختمان های بلند ، مدارس گرفته تا مراکز تجاری را پوشش می دهد.

شرکت ما خدمات سریع ، ایمن و با کیفیت بالا را پیاده سازی می کند و تیم های ما آماده مقابله با شرایط و مکان های صعب العبور هستند.

خدمات ما نظافت ساختمان های بلند عبارتند از:

نظافت نما

تیم های ما برای مقابله با انواع مختلف نماها مانند نمای شیشه ، پلاستیک ، سنگ ، سیمان و مرمر آموزش دیده و آماده هستند. آموزش و صلاحیت تیم های ما ارائه خدمات با کیفیت بالا ، استفاده مناسب از مواد شیمیایی ، سرعت عملکرد و جلوگیری از آسیب را تضمین می کند.

در دسترس بودن تجهیزات مختلف

تیم های ما آموزش دیده اند تا از انواع مختلف تجهیزات مورد نیاز عملیات نظافت نما مانند حامل های حلق آویز ، طناب حلق آویز ، سازه های تحمل بار ، سکوها و موارد دیگر استفاده کنند.

ترمیم نما 

طبیعی است که نمای ساختمان با گذشت زمان مقداری از جلای خود را از دست بدهد. این ممکن است به دلیل تأثیر عوامل طبیعی در مدت زمان طولانی یا به دلیل قرار گرفتن در معرض شرایط سخت آب و هوایی باشد. در چنین مواردی ، تیم های ما از مواد شیمیایی خاصی استفاده می کنند که قادر به تمیز کردن شیشه و درخشش طبیعی آن هستند. این روند بسیار مقرون به صرفه تر از تغییر کامل شیشه نماها است.

آب بندی نما

در بسیاری از خدمات نظافتی، همکاران ما متوجه میشوند که نمای ساختمان نیاز به آب بندی دارد. آب بندی نمای ساختمان (واترپروف)به معنای درزگیری و ضد آب کردن نمای ساختمان است. که شرکت ایران فرود با استفاده از بهترین مواد و پیشرفته ترین تجهیزات، و تجربه های بسیار طولانی میتواند بهترین آب بندی را برای نمای ساختمانی شما به ارمغان آورد. 

مزایای استفاده از طناب های معلق

روش طناب های معلق با ایمنی ، سرعت ، صرفه اقتصادی و امکان استفاده از آن در مکان ها و شرایط مختلف مشخص می شود و عوارض جانبی آن بر روی ساختار ساختمان ها محدود یا تقریباً وجود ندارد.

ایمنی

تمام کارهای انجام شده توسط شرکت ما توسط کارگران حرفه ای انجام می شود که مطابق با استانداردهای سازمان بین المللی طناب های معلق (IRATA) صلاحیت دارند و در کار ما به یک راهنمای استاندارد تایید شده و "روش ها و دستورالعمل های روش" پایبند هستیم. راپل کاران ما مدارک سطح یک بین المللی ایراتا دارند.

تطبیق پذیری

روش طناب آویز می تواند در طیف گسترده ای از شرایط و صنایع مورد استفاده قرار گیرد. عنکبوت برای رسیدگی به تمام موارد ممکن با تکنسین ها و متخصصان قرارداد می بندد.

کار تمیز و با کیفیت

تیم های ما بدون ایجاد مزاحمت برای سایر کارگران یا کاربران ساختمانی کارهای خود را انجام می دهند و وظایف خود را انجام می دهند و تیم های ما با کمترین اثر جانبی یا بدون تأثیر منفی بر ساختار ساختمان و محیط اطراف ، سخت ترین کارها را انجام می دهند.

صرفه جویی در هزینه و زمان

کمبود تجهیزات مورد نیاز برای طناب حلق آویز مانند استندها ، پالت ها یا سایر روش های مورد استفاده - که راه اندازی آنها طولانی تر و هزینه بیشتری دارد - در اکثر موارد این روش را به صرفه ترین روش تبدیل می کند.

آنها برای انواع ساختمان ها چه با نمای مسطح و چه با فرو رفتگی و برجستگی مانند پنجره ها و بالکن ها مثر هستند. مطمئناً این بهترین روش برای ساختمانهای بلند است که اتصال به آنها با روشهای سنتی دشوار است.

مهمترین ویژگیهای روش طناب حلق آویز:

  • سرعت آماده سازی و ایجاد مزاحمت برای کارگران و بازدید کنندگان از ساختمان ها نیست.
  • اجتناب از بسته شدن جاده ها (و روشهای تصویب رسمی).
  • دسترسی به مکانهای غیرقابل دسترسی توسط ماشین ها ، پایه های تعلیق ، سکوها و سازه های تحمل کننده را امکان پذیر می کند.
  • این منحصرا توسط افراد حرفه ای ساخته می شود - و نیازی به ماشین آلاتی نیست که بتوانند کار را کند و مختل کنند.
  • تاریخچه ایمنی عالی

سلامت و امنیت

ایمنی و رعایت قانون ایمنی و بهداشت شغلی اهداف اصلی شرکت ما است. ما برای اطمینان از یک محیط کار ایمن اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهیم.

ما کلیه کارمندان خود را تشویق می کنیم قبل از شروع کار اقدامات ایمنی را در نظر داشته باشند.

گزارش تصادفات: هرگونه صدمه ای که در محل کار رخ می دهد ، سرپرست بلافاصله و بدون توجه به جزئی ، مطلع می شود و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی و مراقبت های لازم ، حادثه بررسی می شود تا از بروز هرگونه عارضه جلوگیری شود.

قوانین و دستورالعمل های ایمنی: ما برای اطمینان از ایمنی کارگران و افراد نزدیک محل کار از همه کارمندان شرکت خود پیروی از روش های محل کار می کنیم.

چک لیست ایمنی: احتیاط و احتیاط در مورد خطرات احتمالی و اطمینان از ایمنی شخصی و ایمنی همکاران در محیط کار به عهده هر کارگر در شرکت ما است. در صورت کشف هر موقعیتی که احتمال خطر بالقوه را دارد ، کارکنان فوراً سرپرست را مطلع می کنند.

تجهیزات حفاظت شخصی: ناظران اطمینان می یابند كه كارگران تجهیزات محافظ شخصی و لباس لازم برای كار خود را دریافت می كنند و مطابق دستورالعمل ها استفاده صحیح از آنها را تضمین می كنند.

مراقبت از محیط کار: ما همیشه سعی در تمیز و مرتب بودن محل کار داریم.

سیاست ایمنی منوط به توسعه مداوم برای مقابله با خطرات و تغییرات جدید و اقدامات احتیاطی و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی است.

تیم های کاری ما اطمینان حاصل می کنند که نیازهای مشتریان ما را درک می کنند و ارزیابی کاملی از محیط کار انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که وظایف ما با بالاترین کیفیت انجام می شود. ما قبل از شروع کار کوچکترین جزئیات را به دقت مطالعه می کنیم تا بتوانیم راه حلهای مناسب و مقرون به صرفه ای را برای مشتریان خود طراحی و تنظیم کنیم.

آخرین مطالب
شرکت ایران فرود

ضمانت ۴ ساله برای تمامی خدمات غیر از خدمات نور پردازی توسط شرکت ایران فرود همچنین تمامی کارکنان داری بیمه نامه مسئولیت و دارای مدرک بین الملی ایرتا سطح ۳ می باشند، این شرکت با سال ها تجربه در خدمات باعث شده همواره کیفیت، سرعت و مهمتر از همه جلب رضایت مشتریان را هدف خود قرار داده، انجام خدمات با تجهیزات بروز با بالاترین ایمنی...